Thursday, September 29, 2011

Mia 2!

Proloog
Dornbirn, sept. 2009 Eesti agility fännid shoppamas hea valiku ja soodsate hindadega kingakaupluses
Tiina: Ma ei saa ju midagi osta, mul ei mahu kingad enam koju ära
Ester: Tead, Sul on hädasti vaja, et üks noor koer Su kingad üle käiks.

Mia ema Dori
Tegelikult oli selle keskustelu toimumise ajaks mul potentsiaalsele kingahävitajale juba silm peale pandud. Minu unistuste koer pidi olema pikakarvaline, liivakarva ja hea õnne korral ka midikasvu pürenee lambakoer. Kuna mu kindel soov oli kutsikaid enne lõpliku otsuse tegemist vaatamas käia, siis olin otsustanud Soome kasuks. Aprillis Helsinkis agility võistlustel nähtud pürenee lambakoera crazy pilk oli mind sedavõrd võlunud, et kui nüüd teada sain, et sama koer kutsikate ootel on, ei suutnud enam seda mõtet maha matta.
Mia 9 nädalat vana
Sündiski 2 emast kutsikat, külaskäik Soome Lea juurde jättis igati soodsa mulje ja kahest kutsikast väiksema arvas kasvataja mulle nii kasvu kui temperamendi poolest sobivaks, siis nii saigi otsus tehtud. Mia nimigi tekkis ise-enenest ja loomulikult. Aga kingi muide suurt ei hävinudki :-)
Kui mul juhtub pisut aega tekkima- raske küll ette kujutada, millistel asjaoludel see saaks juhtuda, siis püüaks edaspidi  kirjeldada oma esimest kahte aastat karjakoera omanikuna.


Mia peaaegu 2 aastat vana  Foto Livia Kask


1 comment: